Pages

Wednesday, September 20, 2017

Pengedar Shaklee Kangar

Peminat Shaklee atau kalau ada orang Perlis yang tercari2 Pengedar Shaklee Kangar, boleh cuba tanya Faezatul ni. Seorang pengedar Shaklee berjaya dan komited, yang menyediakan servis COD di area Kangar, poslaju ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Pengedar Shaklee Kangar



Faezatul mempunyai kepakaran dalam Set Kecantikan Kulit. Beliau sendiri seorang mangsa tersalah pilih skincare, yang mengakibatkan kulit wajah beliau jadi teruk! - jerawat besar2 dan bernanah, ada jugak sampai berdarah2, parut jerawat tak payah habaq, punya payah nak hilang. Kesian sangat tengok muka Faezatul sebelum kenal Shaklee. Ada Ain ceritakan kat ENTRI NI baru ni.

Siapa2 berkenan, boleh lah stalk media sosial si Pengedar Shaklee Kangar ni. Nak buat menantu ka, orang rumah ka, itu sila tanya cik puan punya badan. Ain promote untuk suplemen Shaklee saja. Hihi. Jangan kata hakak tak payung nah. 😁

Oh ya, ini media sosial Faezatul...

FB Page : Kedai Vitamin Kangar

No comments:

Post a Comment

Dah habis baca, komenlah sikit. TQ so much! :)